Close-Up: Anna

2013-07-07
23:35:46

Soooooool !!!
Tänk vad härligt det är med sol! Den gör verkligen under.

Idag var jag sleten efter fest igår, eftersom jag kom hem klockan 6 i morse. Jag fick några timmars sömn iaf och sedan kollade jag på några avsnitt av New Girl. Efter en timmes skypande med min kära Jenny ville jag inte sitta inne något mer, jag packade alltså ihop mig och gick och lade mig i parken. Det var sååå underbart! Jag läste en bok och bara njöt. Efter 2 timmar kom Bobby förbi och vi satt och tjötade i ytterligare 2 timmar innan vi gick och åt pizza. Mmmm...

När jag kom hem hade jag helt plötsligt ny energi och fick diskat,städat och tvättat lite. Så jag är väldigt nöjd!

Dessutom hade jag bättrat på brännan lite. Göttans!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: