Close-Up: Anna

2012-05-23
22:04:57

Hamburg
Idag var Barbara och jag ute på äventyr. Vi var nämligen och hälsade på en av våra tillverkare i Wittau utanför Hamburg. Det var väldigt spännande och intressant! Vi fick tex se dem flesta möblerna IRL(!) och dessutom diskutera vårt framtida samarbete.

Dagen började tidigt, jag var hos Barbara redan innan 7 och sedan bar det iväg. På ditvägen hade vi först nere taket på hennes cab, men det blev helt enkelt för svårt att kommunicera att vi fick stänga det igen. När vi var färdiga med våra "förhandlingar" blev vi bjudna på lunch, och tur var väl det, jag som inget ätit på hela dagen (jag köpte mig en macka och kaffe på morgonen men mackan blev liggandes i väskan så den åt jag precis upp). Sedan åkte vi sakta men säkert hem nedcabbat i 30 graders sol med musik på högsta volym.

En härlig dag!


Kommentar:
#1: Brorsan!

Härligt syrran! Du stiger i graderna på jobbet alltså! Så kul att höra att de går bra för dig!

Kram!

2012-05-24 @ 15:37:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: