Close-Up: Anna

2012-02-26
14:39:38

Skrääään...
Ja, min röst är inte riktigt som den ska och har inte varit det på ett tag nu...men det har ju sina skäl!

För några veckor sedan var vi och sjöng karaoke på en pub...detta har jag redan informerat er om så det behöver jag inte gå in mer på. Redan efter detta var jag hes. Sedan blev jag förkyld och det gjorde inte det hela bättre.

I fredags var det dags igen...

Vi hade ännu en Furniture Friday på jobbet och denna gången var det Karaoke på programmet. Jag vet inte hur många sånger jag sjöng...eller vänta, sjöng och sjöng, vrålade till...haha! Men det blev en del! Så igår fick jag knappt fram ett ord.

Men jag spenderade i stort sett hela dagen på soffan, så det gjorde inte något.

Galet kul hade vi iaf! Jag måste säga att vi är lille duktiga på att parta på vårt företag! Tur är väl det, när vi jobbar så hårt som vi gör.

We are the champions, my friends...




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: