Close-Up: Anna

2012-03-18
21:14:28

St Patrick´s Day
Igår, den 17 Mars, var det det St Patrick´s Day och detta skulle såklart firas.

Efter mitt lilla shoppingäventyr begav jag mig hemåt och gjorde mig iordning för barhäng. Jag tog på mig det enda gröna jag kunde hitta i min garderob och förbannade mig över att jag inte köpte dem där gröna byxorna jag provade på H&M, eller åtminstone något annat "irländskt" när jag ändå var på stan.

Jag mötte upp med Janina, Julia och hennes pojkvän och vi begav oss till "The Dubliners", där vi varit ett antal gånger förut. Som tur var hade Jake med vänner bokat ett bord och Janina och jag fick dem sista 2 platserna, annars hade vi nog inte kommit in. Dem var iaf snälla nog att släppa in även Julia+pojkvän.

Väl inne flödade det av Guinness, Bulmers och Whisky och ett band spelade en massa godingar på irländskt vis. Redan vid midnatt började baren gapa tom. Dem flesta hade börjat en aning tidigare än vi. Haha! Vi fortsatte iaf till och med 2-tiden och lämnade baren när vi var på topp (endast en aningens trötta).

Happy St Paddy´s Day!

Bulmers

Folk´s Sake



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: