Close-Up: Anna

2012-02-19
13:04:45

Shopping!
I fredags efter våra öl tog jag en taxi och mötte upp Mister B! Äntligen fick jag träffa honom igen.

På lördagen vaknade jag klarvaken redan vid klockan 10...varför? Jag hade ju sovmorgon!!! Bernhard och jag gick och åt frukost på vår favvo-restaurang och även frukostutbudet var himmelskt! Jag åt en omelett med lax och sallad (och den bara smällte i munnen). Bernhard beställde extra pannkakor som även jag fick smaka på och, ja det finns inga ord att beskriva dem med. Vi nästan rullade ut från restaurangen =)

Efter detta köpte jag lite blommor till mitt rum! Det gör det hela så mycket mer hemtrevligt (även om jag för det mesta bara sover när jag är hemma).

Sedan...ja, då var det dags för shopping! Jag hade bestämt mig för att unna mig lite nya kläder och dylikt med tanke på att jag haft en tuff vecka. Så det blev besök på Zara, Rossmann och Gina. Jag tror jag provade varenda plagg som fanns där, och köpte mer än hälften...haha! Så nu är jag nöjd! Nu vill jag bara ha lite sol och vårvärme =)

Dessutom köpte jag mig en ansiktskräm som min kära Jenny tipsat mig om. Den ska jag prova idag och återkommer med en recension.

På kvällen var jag totalt slut...det fick bli lite rödvin och serietittande. Då jag knappt varit hemma under veckan hade jag alla mina serier kvar, vilket egentligen är superbra då det är dem mest roliga serierna man någonsin kan önska. Skrattutlösare och humörsförbättring till 100%!

Idag ska jag unna mig ett Starbucksbesök!

Jag älskar helg!




Kommentarer:
#1: Jenny

Va mysigt det låter! Precis va du behövde efter det jag läste i ditt andra inlägg. Du måste lägga ut bilder på dina nya kläder, jag är så nyfiken! Hoppas du gillar krämen lika mycket som jag :-) Puss

2012-02-19 @ 13:33:53
#2: Brorsan!

Är denna Mister B och Bernhard samma person? Är de nåt på G mellan er? All lycka till dig! Kramar!

2012-02-19 @ 13:55:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: