Close-Up: Anna

2012-03-18
21:02:42

Nu har jag gjort det igen...
...shoppat alltså!

I lördags vaknade jag med fågelkvitter och 20 grader sol utanför fönstret. Detta triggade min Frappetörstiga kropp att gå ner till Alexanderplatz och köpa mig den största Java Chip Frappen Starbucks hade att erbjuda. Jag blev mycket nöjd ;) Denna tog jag med mig och satte mig för att lapa sol och lyssna på musik i nästan 2 timmar!

Sedan fick jag för mig att jag skulle ta en promenad och mina ben tog mig "oväntat" till Friedrichstrasse och H&M + Gina Tricot. Jag tänkte att jag skulle inhandla strumpor och ett linne. Det blev lite mer än så. Men jag blev lycklig och måste säga att jag var förtjänt varenda grej!

Det fattas iofs fortfarande några grejor som måste inhandlas innan vårgarderoben är komplett (jag fick tex inte köpt mig några strumpor), men tiden sprang iväg och pengarna likaså. Det får helt enkelt vänta en vecka eller två.

Shopaholic javisst ;)


Första frappen för i år!



Kommentar:
#1: Brorsan!

De är bra att du unnar dig saker, de är du verkligen värd som du jobbar och sliter :)

2012-03-18 @ 23:00:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: